10/28/2013

II. évad - 18. rész - A neves banda

Köszönök mindent, a komikat, és a tegnapi 141 oldal megjelenítést! Isteniek vagytok, szeretlek titeket!

Mindenkit odacsődítettek a hangrögzítő termek elé, és kijelentették, hogy egy neves banda jön, lessük minden kívánságukat.
Kicsivel később meg is érkeztek a hiper-szuper titkos körülmények között kezelendő sztárok, akiknek minden kérésüket teljesítenünk kell.
- Á szép lány - csillant fel a -szerintem- furcsa arcú fiú szeme. - Nem hittem, hogy látlak még.
- Hőő - hőköltem hátra, és léptem egy lépést is abba az irányba.
Ő nevetni kezdett és végigsimított az arcomon. Engem kirázott a hideg és rácsaptam egyet a kezére.
- Vigyázzál magadra - fenyegettem halkan.
Ő vigyorgott, és bement a terembe.
- Szia. Én nem emlékszek rád, lehet, hogy nem találkoztunk - közeledett a göndör.
- Én igen - te voltál a leghelyesebb. Tettem hozzá gondolatban. - Alyson vagyok.
- Én Jay - rázta meg a kezemet mosolyogva.
- Siva - jött oda egy másik.
A többiek szó nélkül elsétáltak mellettem, és elkezdtek felvenni egy új dalt. A többit nem hallhattuk, mivel az ajtót bezárták, és hangszigetelt volt a szoba.
- Na, fiúk lányok, nyomás el, akinek nincsen dolga, az jön velem az irodába - irányított minket Lin.
Az iroda egy tágas szoba, amiben mindig összegyűlünk, hogy megbeszéljünk néhány fontosabb témát. Nyugodt bézs és barack színekben pompázik, kész élmény beülni egy egy kávéval vagy teával a nap zsongása közepette.
- Szóval - tapsolt kettőt Lin bevezetésként - az lesz a feladatotok, hogy felügyelitek, hogy a fiúknak mindenük megvan, gondolok itt innivalóra, beszóltok, hogy kérnek-e enni, és intézitek a dolgokat, mert nem igazán van szerencsénk ilyen nagy hírű bandákhoz.
- Ashley, Elly és Cher, ti mentek be amikor szükséges nekik valami. Rendszeresen tartanak szüneteket, akkorra ne legyen programotok. Szüneten kívül tiétek a világ - kacsintott felénk.
- Ajj, Kristen miért nem jöhet velünk? - nyafogott Elly.
- Mert dolgozunk, nem pedig vihorászva csodáljuk a fiúkat - osztotta ki Lin poénból.
Kifelé vettük az utunkat, és belefogtunk a nagy "munkába". Fél óra múlva megtartották az első szünetet, kitódultak mind az öten az irodába, és elfoglalták azt. Mi hárman bementünk.
- Ki kér kávét? - lelkesedtem.
- Én - intett Jay. Elkönyveltem, hogy aki kávézik, rossz ember nem lehet, tehát rávigyorogtam.
- Nekem is hoznál? - kérdezte az egyik ismeretlen.
- Persze. Ennyi? - kérdeztem még egyszer. Bólogattak, tehát kilógtam a szomszéd pékárushoz, ahol nagyon finom kávét is árultak. Három pohárral felszerelkezve csörtettem vissza a szobába, ahol nagyon nyugodtnak tűnt a légkör. A lábammal berúgtam az ajtót, és elégedetten nyugtáztam, hogy egy csepp kávé sem ment ki.
- Na, csak hasznát veszed a múltbeli pincérkedésednek - szólt gúnyos hangnemben első számú csodálom, azaz mostanra már utálóm.
- Van ez így - vigyorogtam, és odaadtam a kávékat. Én leültem, és megittam lassú kortyokban a sajátomat, hallgatva a beszélgetésüket.
- Hogy állsz a buzikkal? - röhögött Nathan, mint kiderült a beszélgetésből.
- Perfektül - villantottam egy mosolyt.
- Úgy tudtam, hogy otthagytak Londonban, mer már meguntak. Jól palástolod a fájdalmadat - vágott mesterkélten szomorú képet.
- Nem tudsz te semmit - szóltam bosszúsan.
- Szünet vége - üvöltött be egy határozott hang.
Felszabadultan mosolyogva sprinteltem ki a teremből.
- Egy órád van - vetette oda gúnytól csöpögő hangon a beképzelt tag.
- Kész mennyország - szóltam vissza hangosan.
Ellyvel felkutattuk Kristent, és elregéltük neki, hogy mik folynak odabent.
- Ne is mondd - kezdett bele sopánkodásába Elly -, ezek förtelmesek. Nem elég, hogy állandóan szidják az 1D-t, még akik velük jóban vannak, azokat is bántják. Látnod kellene, Nathan milyen Cher-rel. Á, de Siva, meghalok, olyan aranyos.
- Gondolhattam volna. Nem is te lennél, csillagvirág. Eljössz ma este hozzánk? És te, Kris? Áthívom a fiúkat, hülyülünk egy kicsit.
- Igen igen - visítozta Elly teljesen felvillanyozódva.
- Megyek - vágta rá faarccal Kris.
- Zsír - mosolyogtam elégedetten.
Végre összeismertetem Krist és Lou-t, remélem jól ellesznek. Ha nem is jönnek össze, totál hülyék, megférnének egymás mellett rendesen.
- Na, telefonálok egyet - sétáltam ki a pici és eldugott udvarra.
- Hello szia drágaság. Van kedved jó nőkkel összefutni? - próbálkoztam Lou-nál.
- Ahhoz mindig - nevetett fel.
- Akkor ma este gyere hozzám, és hozd a fiúkat is. Felőlem a banda is jöhet.
- Megint egy buli? - kérdezte.
- Neem, csak kulturált szórakozás és beszélgetés - terveztem el az estét. - nem leszünk sokáig, olyan hétre gyertek.
- Ott leszünk. Most kacsintottam. Ja, még valami. Hozhatom Kevint? - kérlelt ellenállhatatlan hangon.
- Hozzad, akkor hétre - köszöntem el, majd letettük.

_____________________
Ha nem lenne tiszta, a The Wanted érkezett hozzánk.:D

3 megjegyzés:

  1. Istenem, amúgy se bírom a The Wanted-ot, de most? Hihetetlen milyen bunkó ez a Nathan..:/ Amúgy nagyon jó, biztos lesz valami velük (TW)..:D Siess ^^ <3

    VálaszTörlés
  2. Kövit, kövit, kööööööövit!!! Könyörgöm! Kövit!

    VálaszTörlés