10/06/2013

II. évad - 6. rész - Megérkezés

Ohh, hogy egy kommentet se tudtok írni, ami abból áll, hogy "kövit" vagy nem is tudom.. Mindegy.. Most beteg vagyok, szóval remélem, hogy hozhatom a részeket rendesen. Majd lesz valahogy, de légyszi pipáljatok/komizzatok. Chatbe is lehet írni..
Na mindegy, attól még szeretlek Titeket, és holnap tizenegykor érkezik a következő rész.<3 Remélem élvezhető lesz.(:

Ilyen gondolatokkal körülvéve figyeltem az elém beguruló fekete kocsit is.
- Ez nem semmi - füttyentett egyet a házat szemlélve.
- Hát, van ez így - reagáltam le. - Amúgy, köszönöm, hogy befogadsz - mosolyogtam rá.
- Nincs mit, tényleg. Amúgy, a fiúk is beleegyeztek, mivel csak esténként találkozunk, amíg alszunk, így OK volt nekik is.
Én bólintottam, és zenét hallgatva igyekeztünk a házuk felé. Egy óriási villa előtt parkoltunk le, ami kicsit sem hasonlított a londoni lakhelyükre. Medence, udvar, hatalmas kert, növények, garázs, rengeteg minden, amit már kintről is észleltem.
- Ez nem semmi - ismételtem meg őt, körülbelül húsz perces csúszással.

Kattints a továbbra a teljes részért..-->

Nevetve sétáltunk be. A nappali ismét hatalmas volt, és szinte ugyan azok a bútorok álltak benne, csak teljesen más stílusban, és itt a sárga, lila színek domináltak. Megdöbbentő, hogy hallásra egymástól két teljesen elütő szín ennyire jól nézhet ki egymás mellett, ha odafigyelünk, hogy miből mennyit teszünk be. Kontrasztok és komplementer színek. Szerettem a rajzot és grafikát, na.
Az összképet egyedül a kanapén ücsörgő és nevetgélő két fiú rontotta. Mellettük a földön terpeszkedett Lou - miért nem lepődök meg? - egy répával a kezében. Liam feküdt a közelben háton, és elmélyülten gondolkozott, vagy csak rendesen elbambult.
- Sziasztok - köszöntünk belépve.
- Cheer - ugrott fel majd a nyakamba az én bolond répásom. Szorosan megöleltük egymást, és rájöttem, hogy hiányzott, de még mennyire.A két kanapés csak felpillantott, majd ennyit kérdezett Hazz:
- Hát te meg hogy kerülsz ide? Hogy egy perc nyugta nincsen az embernek - legyintett színpadiasan.
Én csak vigyorogtam, ahogy erőmből telt. Majd Zayn-re vetettem pillantásomat. Sokkal jobban nézett ki, mint azelőtt, de valahogy egyszerűen nem bírtam úgy ránézni. Korábban említett korlátaim elzárták a fájdalmat, az eseményeket és a hozzájuk kapcsolódó érzéseket is, így blokkolódott a szerelmem Zayn irányába, szóval tiszta megvetéssel bámultam, a szívem mélyén azonban mély fájdalomban dagonyáztam. De arra nem most jött el az idő.
Emelt fővel  hallgattam az ottlétem okának ismertetését, majd a szobához érve lerogytam az ágyra.
- Jó lesz? - vigyorgott rám Niall. - A fiúkkal ne is foglalkozz, irigyek, mert engem még szeretsz - büszkélkedett.
- Csak őt szereted? - mászott látóterembe ál-szomorú és fájdalmas arcot színlelve Louis.
- Hát, had gondolkozzam el - húztam az agyát.
- Jól van akkor - csattant fel Louis.
- Hát, mielőtt elmennél - szóltam utána.
- Igen - nézett rám csillogó szemekkel.
- Csak őt - bólintottam. Mielőtt elvágtatott az ajtóhoz, odaugrottam elé, és elrugaszkodva a talajtól a hátára ugrottam.
- Meg talán téged. De nem biztos. Ha ledobsz, akkor nem - fenyegettem, mivel mocorogni kezdett. Megfordult, de nem sikerült rám néznie, azonban a megszólalásom után megállt, és óvatosan letett. Adott a fejemre egy puszit, és óvatosan átölelt.
- Hiányoztál, te bolond.
- Te is nekem - röhögtem el a meghitt pillanatot.
- És engem nem is szerettek? - kezdte a játékot Niall.
- Ha megölellek, abbahagyod? - vetettem rá egy sugárzó mosolyt.
- Persze - váltott kicsit túlpörgötté.
Én hozzáléptem, és szorosan átöleltem. Ennyit sem ölelgettem még senkit, mint ebben a szobában.
- Csoportos ölelés! - ugrott ránk Lou, mikor megelégelte, hogy csak állunk egymás ölelésében. Nagyon jól esett pedig.
- Komolyan mondom, bemutatlak egyik barátnőmnek - morogtam, Kristen-en kattogva. Lou-nak most épp nincs barátnője, El-t sajnos dobta, mivel.. Hát, nem tudom, miért, az utóbbi időben kizártam őket az életemből. Tehát, ha Louis-t és Kristen-t összezárom egy szobába, lehet, hogy össze is jön köztük valami. Mindketten őrültek, és nagyon jó arcok, összeillenének, ha sikerülne a projekt. Nagyon aranyosak lennének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése