8/22/2013

10. Rész - Mit szívtál..?

Nem nagyon szoktam rizsázni itt, de köszönök mindent egy szem feliratkozómnak, állandó kommentelőmnek.♥ (: Köszönöm. Ez a rész a tiéd.♥
Plusz akkor már másik kommentelőmnek is köszönet, és pipáló vandáljaimnak is. Meg a nézettségért is 
Kicsit nyomi rész bocs.



Mezítláb lecsattogtam a fiúkhoz, egy bárgyú vigyorral a fejemen, mivel az AJTÓT (csupa nagy betűvel) sikeresen megfejeltem.
- Sziasztok, drágaságok! – vihogtam rájuk, mivel hirtelen nagyon jót éreztem.
Ők csak furán méregettek, és szerintem azt latolgatták, hogy mit vehettem be odafent.
- Liam-et hol hagytad? – kérdezte szöszi.
- Nem tudom – feleltem totál őszintén.
- A, mik történtek odafent? – sikongatta Lou, miközben Liam vigyorogva lemászott a lépcsőn.
Zayn morgott valamit, és összehúzott szemöldökkel bámult rám, majd Liamre.
- Valami van. Hm – tűnődtem miközben próbáltam leülni, de a kanapé helyett inkább a földet céloztam be. Kényelmesen elfeküdtem, és vigyorogtam, mint állat.
- Mizu, srácok? – kérdeztem. Ismét fura pillantásokat kaptam.
- Nincsen semmi. Veled? – kérdezte Harry kedvesen. Látszólag.
- Ajj, nagyon jó.. asszem forog a szoba – fejeztem be a mondatom teljesen másként.
- De attól még nagyon jó, szép az élet. Szeretlek titeket – visítottam nekik.
- Mi is, de mi a baj? – kérdezte valaki. Én nem is reagáltam csak dalolni kezdtem.



„Let's go crazy, crazy, crazy 'till we see the sun
I know we only met but let's pretend it's love
And never, never, never stop for anyone
Tonight let's get some and live while we're young”


Majd Whoa-oh-oh-oztam egy sort, de bele-bele nevettem.
- Ezt ki írta? – kérdeztem tőlük totál normális arckifejezéssel. Válaszul csak ugyanezt kaptam meg tőlük. Azaz majdnem, mert Liam nem énekelt, csak dőlöngélt a székén, ütemre.
- A, ez komoly? – néztem rájuk elkerekedett szemekkel. Ők csak mosolyogva bólintottak, nekem meg a helyére kattant a hangjuk az agyamban. Jé, tényleg, hogy ezt nem vettem eddig észre.. Több számot hallottam már rádióban tőlük, és szerettem is, de sosem jutottam oda, hogy rájuk is keressek neten. Maradtam a rádióban hallgatom módszerrel. Kezdtem furán érezni magam, most már nem csak a szoba forgott, Zayn-ből is kettő volt.
- Hű – adtam hangot csodálkozásomnak. – Mióta vagytok ketten? – néztem az egyikük szemébe. Azaz megpróbáltam. Tényleg.
Zayn aggódva nézett rám.
- Mit szívtál, te lány? – guggolt le mellém.
- Én-e? Semmit – pillantottam rá ártatlan mosollyal arcomon. – De komolyan – néztem valamerre tényleg komolynak szánt arckifejezéssel.

Csengettek, mire Niall fejcsóválva kiment.
- Perrie? Mit keresel te itt? – kérdezte Niall emelt hangerővel, én pedig borúsan figyeltem Zaynt. Mivel azonnal felugrott, és kifelé indult.
- Sziasztok – köszönt mosolyogva.
- Cső – vetettem oda neki iszonyat bunkó stílusban, és visszafeküdtem.
A lány odasétált Liam elé, és legnagyobb megdöbbenésünkre megcsókolta. Liam visszacsókolt, és egyre hevesebbek lettek. Hát, én mondom, ennek már tizennyolcas karika kellett volna.
- Menjetek szobára – szólt be Hazz, akinek alig hallottam most a hangját.
- Mit csinálsz? – rángatta le Zayn Perrie-t Liam-ról.
- Nem látszik? – vágott vissza. Liam döbbenten ült, és bámult maga elé. Félő volt, hogy lefordul a székről. Én egyre jobban szédülni kezdtem, és ezért késztetést éreztem, hogy felálljak.

- Alyson, maradj már nyugton – szólt rám gorombán Zayn, mikor meglátta, hogy felállni készülök.
- Barom – vágtam hozzá, és meg-meginogva nekiindultam a lépcsőnek.
- Ki ez a csaj? És.. Ő.. Izé, volt Liam-nél? – nyögte ki kérdését.
- Ja, most jött.
- Picsába – szitkozódott a csaj, és felém indult.
Én komolyan beijedtem, és hátrálni kezdtem. Majd megfordultam, és rohantam felfelé a lépcsőn. A lány elkapta a karomat, és lerántott a lépcsőről.
- Nem mész te sehova – morogta, miközben berángatott a szobába.
- Ne rángasd! – szólt rá Niall.
- Engedj már el!
- Engedd már el! – jött Zayn felől is.
Nem túl gyengéden lelökött a kanapéra, én pedig engedelmesen elterültem rajta. A fejem fájt, minden bajom volt, és egyre rosszabb lett. Liam kezdett zöldülni, és pedig megrémültem.

Hangok zengtek a fülemben. Egyszerre sok, és kiabáltak, nem értettem semmit, de szörnyű érzés volt. A kezemet a fülemre szorítottam, és a szememet szorosan behunyva mondogattam, hogy „Hagyják már abba!”. Valaki Leült mellém, és megfogta a kezemet.
- Mi a baj? – kérdezte kétségbeesetten.
- Fáj – ordítottam és felrántottam a lábaimat ezzel magzatpózba kerülve. A könnyeim kicsordultak a szúró fájdalomtól, ami a szívem felől jött, és megragadtam a kezet, ami tartott. Magamhoz rántottam, és az illatát belélegezve, remegve zokogtam az újra rám törő intenzív fájdalomtól.
- Mit csináltál vele? – üvöltött Zayn valakivel. A végét már nem hallottam, mert a nyugtató sötétség ölelt körül.

1 megjegyzés: